Dienstverlening

Onze dienstverlening

Wie zijn wij?

HypoTakeCare geeft sinds 1999 cliënten een persoonlijk financieel advies. Wij weten dat de kwaliteit van het advies belangrijk is voor jarenlang zorgeloos woongenot. Als onafhankelijk adviseur adviseren wij over en bemiddelen wij in hypotheken, levensverzekeringen en andere financiële diensten. Dit doen we voor particulieren en ondernemers in het midden- en kleinbedrijf.

Onze bereikbaarheid

Wij zijn maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 17:30 telefonisch bereikbaar. Bij dringende situaties buiten kantoortijden kunt u een bericht achterlaten op ons antwoordapparaat. Wij nemen dan de eerstvolgende werkdag contact met u op. U kunt buiten kantoortijden ook rechtstreeks contact opnemen met uw adviseur op het mobiele nummer dat u van hem heeft ontvangen.

Ons kantoor is gevestigd aan de Vinkenlaan 29 te Bilthoven.

Afspraken zijn mogelijk op kantoor, telefonisch of via de webcam, en bij u thuis.

Waarvoor kunt u bij ons terecht?

Wij hebben een vergunning van de Autoriteit Financiële Markten (AFM) voor het adviseren en bemiddelen in Hypothecair krediet, Spaarrekeningen en Vermogen.

Wat doet HypoTakeCare voor u?

Wij helpen u bij belangrijke financiële beslissingen. Wij onderhouden contacten met alle betrokken partijen. Denk hierbij aan de geldverstrekker, de verzekeraar, makelaar, taxateur en de notaris. Wij zorgen ervoor dat u gedurende het hele traject zelf nergens omkijken naar heeft.

Download Vergelijkingskaart

Hoe werken wij?

Een goed advies begint met een goede inventarisatie. Wij vragen u voorafgaand aan het gesprek informatie aan te leveren zodat wij ons goed kunnen voorbereiden.

Tijdens het vrijblijvende oriëntatiegesprek bespreken wij uw wensen en doelstellingen. We maken ook een inschatting van uw financiële kennis en ervaring. Afhankelijk van uw wensen doen wij u een aanbod voor onze dienstverlening en vertellen wij u wat de kosten hiervan zijn. Dit aanbod leggen wij vast in een opdracht tot dienstverlening.

In de adviesfase gaan wij dieper op uw vragen in en presenteren wij een maatwerkoplossing die aansluit bij uw wensen. Wij bespreken met u wat de gevolgen zijn van bepaalde keuzes en maken de financiële consequenties inzichtelijk. Dit alles resulteert in een begrijpelijk en inzichtelijk advies.

Welke geldverstrekker of verzekeringsmaatschappij?

Wij bemiddelen voor diverse geldverstrekkers en verzekeringsmaatschappijen. Wij zijn hierin volstrekt onafhankelijk. Samen met u maken wij de keuze op basis van onder andere voorwaarden, prijs, doorlooptijden en de ervaring die wij hebben met deze partijen.

Wij ontvangen op geen enkele wijze een beloning voor het bemiddelen, anders dan het bedrag dat u ervoor aan ons betaalt.

Wat vragen wij van u?

Om u goed te kunnen adviseren zijn wij afhankelijk van de informatie die u ons verstrekt. Wij vragen u dan ook alle relevante informatie aan ons te overleggen. Mochten er zaken wijzigen gedurende of na het adviestraject dan vragen wij u ons hierover te informeren zodat wij over de juiste informatie beschikken.

Overige informatie

Hoe wij omgaan met privacy staat in ons privacy statement. U kunt dit vinden op ons klantportaal en op onze website. U ontvangt bij uw eerste afspraak een link naar dit portaal.

Op het klantportaal vindt u ook onze algemene voorwaarden.

Hoe gaan wij om met klachten?

Wij doen ons uiterste best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Als u toch niet tevreden bent over onze dienstverlening verzoeken wij u dat direct kenbaar te maken. Wij kunnen dan kijken wat er aan de hand is en proberen samen met u tot een oplossing te komen.

Mochten we er samen niet uitkomen, dan kunt u zich wenden tot het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid). U kunt op www.kifid.nl meer informatie vinden.

Samengevat: wat mag u van ons verwachten?

* Persoonlijke begeleiding en een vast aanspreekpunt
* Helderheid in uitleg en advies
* Snelheid van handelen, eerlijkheid en doortastendheid
* Het proactief bewaken van alle tijdslijnen in uw dossier
* Doorlopende controle en kennisgeving inzake voortgang van alle processen in uw dossier
* Uitstekende bereikbaarheid
* Nazorg voor alle producten die u via ons gesloten heeft